آموزشگاه آرایشگری

خدمات و آموزش ارایشگری

آموزشگاه آرایشگری

خدمات و آموزش ارایشگری

  • ۰
  • ۰

 

 

آرایش چشم و ابرو در داشتن چهره ای زیبا و جذاب تأثیر فوق العاده ای دارد. با رعایت کردن اصول آرایشی می توانید عیوب چشم های خود را برطرف کنید.

 

آرایش صحیح ابرو ها

ابروها قاب چشم ها هستند و در زیبایی چشم ها تأثیر زیادی دارند. با آرایش و پیرایش صحیح ابروها می توانید عیوب چشم ها را پوشش دهید. به طور مثال برای چشم هایی که تیرگی و پف زیر چشم دارند، ابروهای پهن نازک مناسب نیست. با پهن بودن و پیرایش صحیح ابروها، توجه به بالای چشم می رود و عیوب چشم کمتر دیده می شود. ابروهای خوش حالت و زیبا، سن را کمتر نشان می دهند.

 

شانه کردن ابروها

سعی کنید برای تقویت موهای ابرو، هرروز ابروهای خود را شانه کنید. قبل از آرایش ابرو، ابروها را رو به بالا شانه کنید.

 

رنگ کردن ابرو

با استفاده از ریمل ابرو، سایه ابرو، مداد مخصوص ابرو یا آکوا ابروهای خود را رنگ کرده و نقاط خالی ابرو را پوشش دهید. پس از رنگ کردن، ابروها را دوباره شانه کنید.
سایه روشن: زیر ابرو ها را برای درشت و مشخص شدن چشم، سایه یا کرم پودر روشن بزنید سپس محو کنید.

 

آرایش صحیح مدل های مختلف چشم

برای ماندگاری، خوش رنگ شده سایه و جذب چربی پوست قبل از آرایش، از پرایمر استفاده کنید.
برای رفع تیرگی و پف زیر چشم ها، کانسیلر بزنید. کانسیلر نوعی کرم پودر غلیظ است. برای پوشش دادن پف زیر چشم، کانسیلر را به شکل مثلث رو به پایین بزنید. پس از کانسیلر چشم ها را با خط چشم و سایه، برای جذابیت بیشتر، آرایش کنید.

 

چشم گرد

خط چشم را برای چشم های گرد را از گوشه داخلی پلک بالا تا انتها بکشید. برای درشت تر شدن چشم، خط چشم را بلندتر از چشم بکشید. می توانید خط چشم را به شکل گربه ای بکشید. زیر استخوان ابرو ها را سایه روشن بزنید. بین قسمت های روشن چشم، روی پلک سایه ای با رنگ متوسط بزنید. سایه ی چشم رنگ تیره ای را در امتداد سایه قبلی روی پلک چشم بکشید. سایه ها برای فرم دهی به چشم، در قسمت بیرونی به سمت میانه چشم با هم ترکیب کنید.

 

چشم های برجسته

ابتدا سایه چشم مورد نظر خود را روی پلک چشم بمالید. می توانید در قسمت خارجی چشم از سایه تیره استفاده کنید. قسمت بالای مژه ها و روی پلک پایینی چشم مداد تیره یا خط چشم مشکی، قهوه ای یا سرمه ای بکشید. برای شاداب نشان دادن چهره می توانید از خط چشم دنباله دار نیز استفاده کنید. مژه های چشم را با فرمژه فرم دهید سپس ریمل بزنید. روی قسمت مرکزی و خارجی مژه های چشم بیشتر کار کنید.

 

 چشم های فرورفته

ابتدا برای آرایش صحیح چشم و ابرو چشم های برجسته، خط چشم را از قسمت داخلی چشم را از گوشه داخلی چشم تا انتها بکشید. بهتر است در ابتدا خط چشم باریک و در انتها پهن کشیده شود. در این مدل چشم، قسمت وسط چشم ها را سایه روشن بزنید و سایه را روی پلک چشم پخش کنید. اگر تمایل داشته باشید می توانید در قسمت خارجی چشم از سایه تیره استفاده کنید. سایه تیره و روشن را با هم ترکیب کنید.

 

چشم بادامی

برای شکل دادن حالت عمودی به چشم های بادامی، می بایست از سایه های رنگ خنثی مانند طیف رنگ های خاکستری و قهوه ای استفاده کنید. برای برجسته و درشت شدن چشم، از سایه های روشن در قسمت وسط چشم استفاده کنید. استخوان زیر ابرو و گوشه داخلی چشم ها را با سایه روشن بزنید. خط چشم باریک با دنباله کوچک و خط چشم گربه ای، برای چشم های بادامی شکل مناسب است. پس از اتمام، خط چشم را محو کنید. برای این مدل چشم ها، استفاده از فرمژه و ریمل الزامی است. داخل چشم ها را مداد سفید مخصوص چشم، بکشید.

 

مقاله نگارش شده توسط تیم عروس سرا سمر یگانه

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی