آموزشگاه آرایشگری

خدمات و آموزش ارایشگری

آموزشگاه آرایشگری

خدمات و آموزش ارایشگری

  • ۰
  • ۰

عروس خانم ها همگی علاقه دارند که در شب عروسی بسیار زیبا و خاص جلوه کنند. به نحوی که تمام خانم های فامیل از نوع آرایش عروس و زیبایی آنها صحبت کنند. پس اکثر عروس خانم ها با وسواس و دقت بالا به سراغ آرایش صورت و مو و مدل لباس های خاص می روند تا تصوری خاص و متفاوت در ذهن مهمان ها به وجود آورند.

در این مقاله توصیه های درباره آرایش عروس یادآوری میکنیم که با رعایت آن هر چه بیشتر در ذهن ها ماندگار شویید.

عکس مدل های آرایشی متفاوت خود را به آرایشگر نشان دهید

هر خانمی مدلی مورد دلخواه خود را در ذهن دارد و ممکن است عکس هایی از آن در گوشی خود ذخیره کرده باشد، پیشنهاد ما به شما این است که حتما این عکس ها را به آرایشگر خود نشان دهید تا بر روی صورتتان تست کند و بگوید که آیا این آرایش به شما می آید یا نه.

آرایش خود را قبل از شب عروسی تست کنید

سعی کنید حدود 1 ماه قبل از جشن عروسی نزد آرایشگر خود رفته و از او درخواست کنید آرایشی که مد نظرتان است را روی چهره تان امتحان کند. مدل مد نظر خود را به آرایشگرتان بگویید برای مثال اگر به آرایش برنزه علاقه مندید آرایشگر خود را از این مسئله با خبر کنید تا او رنگ های متنوعی را بر روی صورتتان امتحان کند و مناسب ترین رنگ کرم پودر برای پوستتان را انتخاب کند.

از لباس سفید در روز تست آرایش عروس استفاده کنید

به خاطر داشته باشید روزی که قرار است برای تست مدل آرایش عروس خود بروید، حتما لباس سفید بپوشید زیرا ممکن است مدلی که انتخاب کرده اید در کنار لباس سفید سازگاری نداشته باشد. چند عکس بدون نور (فلش) از خود گرفته تا قدرت تشخیص تان درباره اینکه آیا مدل آرایشتان به لباس سفید می آید یا نه بالاتر رود و بهترین و مناسب ترین مدل را انتخاب کنید.

از موی مصنوعی استفاده نکنید

برخی از آرایشگر ها برای راحتی کار خودشان موی مصنوعی به موهایتان اضافه می کنند اما این کار اشتباه است زیرا در زیر نور فلاش تفاوت رنگ های موی مصنوعی و موی واقعیتان مشخص می شود و تصور غلطی را از شما به جای خواهد گذاشت.

حتما از رنگ ابرو استفاده کنید

به سازگاری رنگ مو ها و رنگ ابرو هایتان توجه کنید. سعی کنید هیچ وقت ابرو هایتان را نتراشید و سعی کنید آن ها زیادی پهن و یا زیادی باریک نشوند. طبیعی بودن ابرو ها به آرایش صورت جذابیت بیشتری بخشیده و سعی کنید فرم ابرو هایتان با صورت و چشمانتان سازگار باشد.

در انتخاب مژه مصنوعی دقت کنید

برای جذابیت هرچه بیشتر چشم ها آرایشگر ها از مژه مصنوعی بهره می گیرند. توجه داشته باشید که آرایشگرتان از مژه هایی با اندازه های مختلف استفاده کند و آنها را میان مژه هایتان قرار دهید تا چشم هایتان طبیعی به نظر برسند و هیچ گاه از مژه مصنوعی هایی که ظاهر جندان جالبی ندارند و تو ذوق می زنند برای شب عروسی تان استفاده نکنید.

استفاده از بهترین برند مواد آرایشی

از آنجایی که قرار است آرایش عروس یک روز کامل بر روی چهرتان باقی بماند از آرایشگر خود درخواست کنید که از بهترین و با کیفیت ترین لوازم آرایشی خود بهره بگیرد.

آرایش مات و بی رنگ استفاده نکنید

با توجه به اینکه لباس تان سفید است باید آرایشی در تضاد این رنگ بر گزینید برای مثال نباید بی رنگ یا مات باشد و باید به نحوی باشد که از بی رنگی صورت بکاهد و در کل باید با آرایش هایی که در روز های دیگر میکنید فرق داشته باشد.

در نورها و شرایط مختلف آرایشتان را امتحان کنید

آرایش عروسی شما باید در مقابل تمام شرایط و نور های مختلف هماهنگ باشد. توصیه می شود روزی که برای امتحان آرایشتان نزد آرایشگر خود میروید، از او درخواست کنید تا در جاهای مختلف که میزان نور داخلشان متفاوت است آرایش شما را تست کند تا در جشن عروسی در همه حال زیبا ترین باشید.

قبل از شروع کار سایقه و پسند خود را به آرایشگر بگویید

در روز عروسی قبل از میکاپ تمام نکات و نوع آرایشی را که می خواهید را به صورت کامل برای آرایشگر شرح دهید زیرا هر آدمی سلیقه ای دارد و آرایشگر از ذهنیت شما خبر ندارد و ممکن است آرایشی بر صورتتان انجام دهد که در آخر کار از آن ناراضی باشید.

از رژ لب های پر رنگ استفاده کنید

پیشنهاد ما به شما این است که در روز عروسی تان از رژ لب های پر رنگ مانند قرمز یا صورتی استفاده کنید زیرا رژ لب های پر رنگ به زیبایی شما افزوده و عکس هایتان را جذاب تر می کند.

آرایش کلاسیک داشته باشید

اگر در روز عروسی تان آرایشی را انتخاب کنید که بر اساس مد روز باشد ممکن است بعدا دچار پشیمانی شوید. پس در انتخاب آرایش و لباس عروس صبر و حوصله داشته باشید. بهتر است در روز عروسی مد را کنار گذاشته و به آنچه که شما را زیباتر می کند فکر کنید.

رنگ پوست صورت و بدنتان را یکدست کنید

برای داشتن ظاهری یکدست و طبیعی می بایست پس از آرایش از کرم پودری که برای صورت استفاده کرده اید برای گردن و حتی شانه ها بهره بگیرید زیرا تفاوت رنگی باعث به وجود آمدن ظاهری غیر طبیعی می شود.

برای شاداب دیده شدن مرطوب کننده استفاده کنید

آرایشی که زیادی مات باشد باعث خشکی و ترک پوست شده و آرایش براق نیز ماندگاری چندانی ندارد و ممکن است به زودی از روی صورتتان پاک شود. برای طبیعی بودن و ماندگاری آرایش بر روی صورت از لوازم آرایشی که حاوی مرطوب کننده هستند استفاده کنید.

از سایه های تیره بپرهیزید

سعی کنید از سایه های چشم پر رنگ، کمتر استفاده کنید. زیرا با سیاه کردن بیش از اندازه چشم ها، چشم هایتان زیبایی طبیعی خود را از دست خواهد داد.

این مقاله به صورت اختصاصی توسط تیم وب سایت آموزشگاه آرایشگری در کرج سمر یگانه نگارش شده است.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی